EEN PROEF ABONNEMENT KAN OOK

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze leesmap. Bekijk hieronder de veel gestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij? Stel hem via de mail of neem telefonisch contact met ons op.

1. Ik ga met vakantie of wil tijdelijk de map stopzetten, wat nu?
Om de bezorging tijdens uw vakantie te regelen klik hier en geef uw vakantie of onderbreking aan ons door.
De bezorgonderbreking geldt niet als opzegging, noch als onderdeel van de termijn afspraken voor een abonnement.
De looptijd van uw abonnement wordt automatische verlengd met het totaal aantal weken van onderbreking.

2. Ik heb een vraag over de betaling of betaal methoden?
U kunt bij ons (per mail) een factuur ontvangen en deze zelf of per automatische incasso betalen per maand of kwartaal.
Als u per automatische maand incasso betaalt wordt er altijd aan het begin van iedere maand een bedrag afgeschreven.
De laatste maand van het kalenderkwartaal wordt altijd voor 5 weken afgeschreven. Alle overige maanden wordt er voor
4 weken abonnementsgeld geïncasseerd. Indien wij er niet in slagen het bedrag bij u te incasseren,
ontvangt u  een factuur die u zelf dient over te maken.
Betalingen per kas zijn ook toegestaan, maar accept giro betalingen zijn per 1 april 2022 komen te vervallen.
U kunt te allen tijden wisselen van methode.

3. Ik heb mijn cadeau nog niet ontvangen?
Het standaard levertermijn bedraagt 10 tot 13 weken. Als u uw cadeau daarna nog niet heeft ontvangen kunt u dit doorgeven via het contactformulier.

4. Ik wil een nieuw abonnee opgeven?
Wij willen u als bestaande abonnee graag belonen voor het aanbrengen van een nieuwe abonnee.
Indien de nieuwe abonnee bij het aanmelden uw postcode + huisnummer invult in het veld Opmerkingen (3e stap van het bestelproces), dan nemen wij contact met u op voor een mooi cadeau!

5. Hoe geef ik een adreswijziging (binnen Noord-Holland) door?
U kunt hiervoor het verhuisformulier gebruiken via de contactpagina.

6. Ik wil op een andere product overstappen?
Het is altijd mogelijk van ouderdom of soort map/ pakket te wisselen. U kunt ons hiervoor mailen; leesland@omniservice.nl of bellen 0756127170. Of klik op contactpagina.

7. Klopt het dat jullie ook NOXCBN slaapdruppels leveren?

Ja dat klopt, u kunt dit doen door naar red@omniservice.nl te mailen of een whatsapp berichtje te sturen naar 06-53887274.  Voor meer informatie kijk ook op www.noxcbn.nl